reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Diana Mária Slováčiková

Diana Mária Slováčiková

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Jedna z mnohých a predsa jediná,Jedna a pre každého iná.Som hlas za závojom, oko v kľúčovej dierke, most a cestovateľ,Božie dieťa.Tak sa vidím, taká som. Zoznam autorových rubrík:  Diana, daj mi sloh!Cestovateľký denníkRozprávka pre dospelýchSúkromnéEsej

reklama

Cestovateľký denník

Malta

Diana Mária Slováčiková

Malta

Výhľad z okna lietadla na Maltu ma prekvapil. Nečakala som toľko zelene a myslela som si tiež, že bude menšia.... hops, tak to bola ešte len Sicília. O pár minút sme už naozaj pristávali na Malte a ja som nevidela nič iné, len jednu malú, nažltlú, kamennú dosku.

  • 12. feb 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 6
reklama
SkryťZatvoriť reklamu